Sunday, September 13, 2009

Mimpi Di Bulan Ramadhan


 Aku memang penat nak baca semua buku dalam last minute nih... apa nak buat dah PMR lagi 3 minggu lepas raya... 

lagi pun minggu depan ada EXAM Gerak Gempur lagi... seminggu lepas raya baru PMR...


Aku pun tak beli lagi baju raya... ntah la... rasanya mcm x dpt beli jeh tahun ni... mungkin x der rezeki kut... tak pe la... aku tak nak membebankan ayah ibu aku untuk belikan aku baju raya baru... 

aku tak kisah n aku faham... aku ni bukannya kaya sangat... sederhana je... pkai baju raya tahun lepas pun still okey...


Aku kan klu ada duit sendiri nak jugak beli baju raya... tapi tak nak lah baju kurung... boringlah... klu boleh... klu ada rezeki... aku nak beli baju kebaya... 
tgok la klu duit cukup ke x...? tgok dompet ngan tabung dulu... haha... sengal je... semata2 nak beli baju raya...
lagi satu... klu aku jeh yg beli... adik2 aku pun nak jgak... haha... x boleh... klu nak baju raya ke..., gelang ke.., beg ke..., kasut ke..., korang belilah sendiri ye... aku bukan nyaa bekerja ponn... haha... kedekut sikit... huhu...

Just Angan2 n MIMPI AKU JEH....?
 



erm..., aku sukakan kebaya yg simple gini.. klu mcm ni... mesti lebih mahal dari apa yg aku fikirkan... maybe up RM100 ke...? hahaa... klu mcm tu... lebih baik beli kat mydin... murah2 je nju cuma RM20-RM30 je...
erm... mungkin ni baju idaman dlm mimpi je la kan...? 


ish... aku kan suka berangan & berfikir... kalau aku pakai pasti aku nampak ramping tuh... haha... aku kan kurus n ramping... hehe... mesti ramai yg terpikat... aku pun kasar2 ke.. lasak2 ke... nak gak bju cecantik ke..., pakai kasut tumit tinggi... tp..., semalam aku gi beli brg ngan family pkai kasut tumit tinggi..., adik aku ckp... aku ni mcm x selesa sgt pkai ksut tinggi mcm tu... haha.. kantoi mmg betullah apa yg adik aku ckp... xpe tp jgn smpai tergolek sudah.. hahaa...



 
Baju songket pon aku nak.... memang cantik..... (klu aku pkai) haha..... 




aku lebih sukakan kasut tumit rendah mcm ini daripada kasut tinggi yg runcing...

Aku pun sukakan kasut sandal biar nampak cantik & ringkas... fulamak...

 
kasut tumit tinggi yang rata bagi pilihan hati...


 
sandal ni paling cantik kat mata aku....? haha... baru cari gambar baju n kasut kat google dah rambang mata plak... ehehee... aih... mastura ni... takkanlah semua nak kebas... ;-P
Aku pun x pasti lagi la... dapat beli ke x... cuma semua tu dalam perancangan kut... datang skola ramai kekawan aku tanya dah beli baju raya ke belum...? ada yg pergi Kajang la.. KL la.. Jusco lah... Carrefour la... aku sendiri pon tak gi memana.... alahai..., raya tahun nih rasa kurang happy... kekadang2... aku fikir bila aku nak dewasa...? boleh cari sendiri... boleh beli je apa yg kita nak klu ada duit sendiri.. bukan...? so.., aku x yah la nak menyusahkan org... 
( org pun ada menyusahkan aku jgak... haha )
:) 


8 comments:

Farhah Zaidah said...

amboi cntiknya bju idaman dia..akak pun mnat la..

chocolatelover said...

kita sama. bju raya tak beli lagi ;D

gerak gempur?
this week. pcah kepala.
dh laa scara mngejut.
aduyai.

btw.
gudluck for gerak gempur! (:

SejarahCintaMastura said...

-akak farhah yg ku sygi-
hehe... baju tu memang standard bg kita... haha ;-)

-fathin-
haha.. apa nak buat... sibuk baca buku je.. haha... selepas PMR bila2 nak raya pon boleh.. hehe.. ;)

SENORITA ZATY said...

selamat hari raya :))

SENORITA ZATY said...

selamat hari raya :)

SejarahCintaMastura said...

selamat hari raya jugak!.. semoga aidilfitri kali ini lebih meriah...

beLLe said...

whoaaaa~!! nk pmr ke? goodluck!

SejarahCintaMastura said...

thanks... belle... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...