Friday, November 13, 2009

Cuti Sekolaaa Bermulaaa !!!



Huraaayyy!!! Sayalah Kanak-Kanak Riang!!!

Cuti Sekolah telah pun bermula sekarang!

hahaha... acctually, kita org budak form 3 telah pun di cutikan dari menghadiri sekolah pada minggu depan...  sbb budak form 5 ambik SPM... but I'm still must go to school... huwaaa...

because..., I have a job to helping my teacher yet! and then, aku nak mintak sijil untuk aku melangkah ke skola teknik! so..,, aku maybe kena datang dua tiga hari kut...

kalau tak ada apa2, aku just cuti terus! huh!

Aku tak de arr gembira sgt cuma aku tak sabar nak balik kampung.. mungkin aku duduk kat kampung dalam dua tiga minggu time cuti ni.. hehe.. bestnya..

maybe cuti ni aku boleh refresh otak aku agar aku boleh bina keyakinan aku semula dan aku nak tenangkan fikiran setelah apa yang terjadi..

soo...? good days korang yang dapat cuti semester akhir!! Happy Holidays yaa.. :DD

4 comments:

jee yunus said...

wah..suda nk cuti ya..seronoknyer..huhu...akak pn nk cuti dah nek...kiter samer la...hope dpt result ok tau...akak doakan ok..:)

SejarahCintaMastura said...

thanks akak.... :-) akak pun sme.. smoga dpt result yg bagus! :DD

cik EPAL said...

happy holiday ;)

SejarahCintaMastura said...

hehe.. thannkksss... :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...