Thursday, November 12, 2009

Debaran Permohonan Online Ke Sekolah Teknik 2010 !!!

Askum.., Dengan Ini Sy persembahkan...


Angan-Angan Di Atas Angin... :O

hehe... soryy kalu tetiba aku merapu.. bukan apa juz aku dah pikir masak2 dah nak skola teknik pd tahun depan..

aku dah pilih mengikut matapelajaran teras yang aku inginkan selama ini untuk menjadikan sbg cita-cita aku tercapai... :-P

so, aku ambil jurusaann...

Jurusan Teknikal :

Aliran Perdagangan :

Matapelajaran Utama :
  • Prinsip Perakaunan
  • Pengajian Keusahawanan

Matapelajaran Elektif :
  • Add Mate
  • Sains Fizik
  • Sains Kimia
&
10 matapelajaran teras.. :-)



Seperti biasa..., kita org kena visited page nih.. seperti yang cikgu umumkan kpd kita org kat sekolah...



Pintu Masuk Permohonan Online.. (berdebar-debar)

setelah itu, aku masuk n isi mana yg penting.. bila aku nak pilih jurusan tetiba scroll yang disuruh klik tidak kluar2.. tu yang buat aku bengang! :-P

beberapa kali ntah aku masuk kluar dari page ni.. pun still tak dapat2..

kemudian,,, aku ambil keputusan yang aku harus gi kedai CC... sampai sana... sekali je masuk.. Alhamdulilah!

dapat gak.. sbb time aku nak klik jurusan of course dapat! :DD

hati aku terlonjak gembira! Dapat gak gi permohonan online! uhhh.. harap2 dapat!



hehe... selesai... jadi bukti soo aku print! balik umah dah dekat 100 lebih aku baca... haha.. itulah hati rasa seronok buat permohonan ke sekolah teknik!

itu belum lagi nak pergi ke sana.. hehe.. doakanlah kita kat sini yekk... jeless ke.. jeleslah.. jeleslah... haha.. :-)

3 comments:

jee yunus said...

harap2 tahun dpn adik dpt masuk tau...amin..:>

Cik_SejarahCintaMastura said...

Insyallah.. Akak..

Cik_SejarahCintaMastura said...

Sy agak2.. terlalu ingin masuk ke asrama.. hehehee.. :DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...