Friday, December 25, 2009

Keputusan PMR aku ialah..........

Hellooo..., korang... apa khabar sihaatt..?

Aku pun ada berita tapi tak tahu lah kan samada berita baik atau pun buruk..

tapi..., korang kena baca jugak entry post aku ni...

ya.. Tolong lah baca...



Bahasa Melayu           - A

Bahasa Inggeris          - B

Matematik                 - B

Sains                         - A

Sejarah                      - A

Geografi                     - B

KHB-Perdagangan & Keusahawanan   - A

Pend. Islam                   - A


so aku telahpun mendapat 5A 3B... :-)

apapun..., Alhamduliah... sekurangnya,, aku dah berusaha bersungguh...

kata cikgu aku..., sebenarnya aku boleh dapat semua A cuma dengan kesilapan yg sedikit je membuatkan yg ketiga-tiga pelajaran tuh  mendapat B..

Apapun.., okeylah drpd aku dianggap gagal.... :-)




8 comments:

cik CumeY said...

tahniah dear...


wahh!!!


bagus2..keep it up tau syg!

0wh nath said...

thniah ! wish me luck for spm ya :)

Cik_SejarahCintaMastura said...

Thankss... akak cumey.. luv u.. mmuuaaahh.. :DDDDD

Cik_SejarahCintaMastura said...

thankss.. nath... apa pun.. smoga u berjaya bila spm.. :-))

SENORITA ZATY said...

tahniah mastura , ok ar tade c or d , heee cantek result anda ;) 5a3b

Cik_SejarahCintaMastura said...

hahaa.. itulaahh.. Alhamdulilah.. bersyukur kpd Illahi.. ;DD

jee yunus said...

wah..tahniah ek adik cumel..dpt 5a 3b...akak pulak yg mengembang..hahhaha...akak tmpang gembire k....:)

Cik_SejarahCintaMastura said...

hahaa... tak pee.. kitakan adik beradik.. huaaa... thankss.. :DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...