Saturday, May 22, 2010

May for me.

Anyong-haseyo. Hai semua. sorry jrg on kan blog nih. haha. blog aku dah pun berhabuk dah. huhu.

hah. cerita psl pertandingan kawat kaki ari tuh, platun Kadet Puteri skola kte org dpt no 8/20. lelaki plak dpt second last. huhu. apapun. mmg mencabar, kawat tgh2 panas n then kena ada semangat yg kuat. huh.

bulan nih aku sibuk utk mid year exam. jumaat yg lalu, aku telahpun selesai utk paper CHEMIST. tingal untuk 20 paper yg akn dtg. huhu. sukarkan. tp yg pastinya, aku kena kejar balik semua topik yg aku ketinggalan lebih2 lagi ADD MATH kesayangan aku. haha. kesian kan?

bermula minggu nih, aku ada dgr skola aku ada buat ekspidisi mendaki GUNUNG LEDANG. tapi, sblm ke Gunung Ledang, cikgu kte org akn memilih 40 org utk ke Bukit Broga, Semenyih utk permulaan.

 
Bukit Broga, Semenyih

Selepas Bukit Broga, 30 peserta yang terpilih akn ke Gunung Nuang, Hulu Langat...



Dan kemudian, 20 peserta yg terpilih juga (yg berkualiti) akn di hantar ke Gunung Ledang, Johor.


 Gunung Ledang. :-)

Tapi. akhirnya aku terpilih utk menyertai ekspidisi Bukit Broga pada 26 Jun nnti setelah berlari di koridor sambil menuruni tangga sebanyak 5 pusingan selama 8 minit dan membaling bola sebanyak 10 pusingan. huh. 

akhirnya aku dapat utk menyertai ekspidisi ini.

doakan aku tau! huhu. :DD

8 comments:

jee yunus said...

rajin btol la adik akak sorang ni bersukan...;)

Winnie Cik Mastura said...

akak jee : hehe. sy mmg sukan je rajin, bljr biasa2 je. huhu.

SENORITA ZATY said...

wahh , sukan mmg sihat badan :))

Winnie Cik Mastura said...

haha. betul tu akak. lps nih boleh lah mendaki bukit. hehe.

ciEk NiENa said...

nanti nak daki gunung ledang tu hati-hati yea.. licin.. kang terjatuh, susah plak.. huhu.. take care yea mastura..

Winnie Cik Mastura said...

akak niena : haha. ok akak cyg, tq. :DD

SENORITA ZATY said...

hahah , mendaki bukit plak daa , ehhehe

Winnie Cik Mastura said...

akak zaty : haha, sy nih ada-ada aje kan... hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...