Saturday, June 25, 2011

25 JUNE 1994

Saya sudah pun 17 tahun. Doakan saya berjaya seperti PMR dulu. Saya nak buktikan kepada orang yang selalu dengkikan saya bahawa saya boleh berjaya !

Walaupun, sekarang hidup saya susah, tiada ramai kawan tapi saya harus mengambil itu sebagai cabaran kehidupan saya. Saya pasti, saya pasti. Saya boleh, dan saya boleh.

Saya yakin, dan saya yakin. Saya mahu Lulus Cemerlang untuk SPM tahun ini. Kalau Hazama AF9 BOLEH , saya pasti BOLEH !

Pedulikan apa mereka kata, saya janji yang KITA BOLEH BERJAYA !!!

3 comments:

Light of Intelligence said...

yes adik! you can do it! believe in yourself

jee yunus said...

jadikan kesusahan itu pendorong untuk kita berjaya..kenapa lama tak update ni mas...

Winnie Cik Mastura said...

Yeahh ! I believe, Kak Jee, skrg sy dah tak pakai pc. pc rosak. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...