Wednesday, March 28, 2012

Mac 2012



Salam . Korang apa khabar ? Sihat ? Aku macam ini jeh still kerja kat Jusco . Macam mana dengan result korang hari tuh . Best tak ? Kalau tak best jangan cakap la sebab aku pun macam tuhhh . Uwaaa !!!

Aku jatuh sekali di dalam perjalanan menuju tangga kejayaan . Tidak bererti aku jatuh sekali bermakna aku gagal . Aku tak gagal . Masih lulus dan layak dapat sijil . Alhamdulilah .

Dan , kini aku dalam dilema . Bekerja di tempat yang terlalu jauh dari rumah bukanlah senang bagiku yang tiada pengangkutan . Kalau adapun , tumpang dengan rakan sekerja dan meminta ehsan ayahku untuk menjemputku .

Kini , yang ada di kepala cuma ada dua . Politeknik dan kerja . Ya . Aku memang menantikan detik bulan Julai ini . Aku harap aku dapat masuk Politeknik Sesi bulan Julai . Kalau tidak , aku terpaksa meneruskan kerjaku sebagai promoter dan menunggu kemasukan Politeknik Sesi September pula .

Tentang cinta , aku akui aku sering jatuh suka . 

Aku kata jatuh suka . 

Bukan jatuh cinta . 

Dengan kemasukan juruwang juruwang baru di AEON JUSCO yang aku banggakan . Haha . Apa kaitan dengan cashier pulak ni . MASTURA ??? Haha . Malaslah aku nak cerita . Yang penting , sejak aku single nih , aku selalu saja meng'ushar' . 

Saya meng'ushar' . Bukan menggatal macam korang . HAHAHAHA !!!

Dan , kepada yang admire kat saya di JUSCO . Tolong jangan minta nombor telefon saya . Saya tak berminat kecuali kepada juruwang juruwang yang berminat . 

Saya kata juruwang sahaja . Bukan jurujual . HAHAHAHA !!!

Sekian , terima kasih sudi membaca kemerepekan saya . HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!

##Macam memilih jeh aku nih . Biarlahhh !!! Aku memang susah , orang nak tackle . Sekarang kena jual mahal sebelum hati aku sakit lagi . HAHA ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...