Friday, May 25, 2012

I'm HERE !!!

Salam korang . Dah hampir sebulan aku tak update blog aku nih. Rindu sangat . Serindu aku kat kawan kawan aku di Jusco . HAHA .

Dah hampir sebulan juga aku tak berkhidmat di Jusco . Terasa beban di kepala sudah pun hilang . Tak perlu kena marah dengan manager yang ada . TERBAIK WOK !

Tapi sekarang nih aku buat apa , adalah aku ikut best friend aku nih . Smart tak gambar aku dengan dia . Untunglah dia dapat masuk UIA- Asasi Sains Kemanusiaan . Aku pula sukar nak dapatkan course idaman aku selama ni. Aku takkan putus asa . Aku PASTI aku akan dapat . Hebatt !! HAHAHA !

Apapun , kepada semua kawan kawan blogger saya maafkan saya sebab saya tak sempat nak jenguk blog anda . Masa yang di beri teramat suntuk . Facebook pun dah lama tak on . Saya yakin , Allah akan ber kesempatan pada saya pada suatu hari nanti , Insyallah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...