Wednesday, September 26, 2012

September 2012

Ketahuilah bahawa aku sangat bosan.
Bangun pagi, pergi kelas then rehat jap pukul 1, pukul 2 suku ada kelas balik.
Erghhh, rasa diri ini terlalu penat. Penat sangat hanya untuk menjadi seorang jurutera.
Kenapalah kalau soal mengubah hidup saja mesti dengan pelajaran ?
Kenapa dengan mengubah hidup saja mesti dengan mendapatkan sijil berbagai ?
Kenapa yang manusia rebutkan itu cumalah 1/10 rezeki Allah ?
Kenapa ? Bueyo ? Alamak, , dah terkeluar loghat Korea . Amboi .

HAHA . Ini mesti kes dah tak larat belajar ini . Yalah, time sekolah dari pukul 7 sampai 12, tapi kalau kat politeknik dari pukul 8 sampa pukul 4 atau 5 petang memang tak laratlah oii .

Takpelah geng, aku nak bersiap pergi kelas pagi ni . Hari ini ada Islamic Edu, so kena pakai baju kurung . Nanti, kang ustaz aku tuh usha semacam jeh .

Yang tak habis-habis singgah blog aku tuh, terima kasih sangat-sangat .
Kalau tak komen pun takpe .
Sebab aku tahu korang pun baca tulisan aku .
Sorrylah kalau blog ni nampak boring.
Sebab tuannya busy .
Hope jangan lupa follow, okay ?
Hebat Hey :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...