Saturday, October 13, 2012

Blog untuk pelajar kejuruteraan awam :)

Salam . Hari Sabtu yang indah ini aku nak tunjukkan blog-blog yang boleh kita buat rujukan sama ada membuat nota ataupun research untuk asignment. Biasalah, kita dekat IPTA ni kena belajar berdikari. Jom kita ushar blog yang ada di samping menambah ilmu pengetahuan kita sebagai pelajar kejuruteraan awam .


 Rujukan Nota Construction & Materials Application

http://emesengineering.blogspot.com/





Blog 'Aku Civillian' tu pula mengisahkan kisah perjalanan seorang blogger dalam kejuruteraan awam. Mungkin korang boleh baca daripada blog abang senior kita :P
 
http://syukrinazeri.blogspot.com


 Untuk mencari info berkaitan konkrit dan pembinaan .

www.daj-pelangimalam.blogspot.com


Blog ini untuk download MODUL DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM di politeknik .

www.xeer7.wordpress.com/category/modul/


Blog ini juga untuk download MODUL DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM di politeknik .
 
www.ready4study.blogspot.com



Then, itu sajalah yang aku jumpa untuk blog bagi pelajar kejuruteraan awam. Macam mana kalau blog santai ? Mesti korang nak punya kan ? HAHA .


Okay guys, selamat beristirehat . Jangan buka yang bukan-bukan sudah okay ;)

JANGAN LUPA SHARE TAU :D

4 comments:

abid yusof said...

assalamualaikum....kak ambk kos civil engineering kn....sem 3 susah x??

W. Mastura said...

Susahlah jugak , kalau nak target lulus kena score dan fokus selalu . HUHU :)

Amirul Adam said...

Kak, saya peljar lepasan spm dan dpt kos civil ni dekat poli sama akak .. Patutkah saya pergi ??? Hmm . dan mcm cara pembelajarannya? Adakah sukar??

Amirul Adam said...

Kak, saya peljar lepasan spm dan dpt kos civil ni dekat poli sama akak .. Patutkah saya pergi ??? Hmm . dan mcm cara pembelajarannya? Adakah sukar??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...