Thursday, November 22, 2012

Tamat SEM 1 2012

Makan @cafe asrama
Selamat pagi . Akhir, aku sudah pun melangkah ke penghujung bagi SEM 1 . Wahh , rasa happy kejap . Lepas ini hanya tinggal 5 SEM lagi harus aku tempuhi sepanjang 3 tahun di sini. So, pagi Jumaat esok aku akan siapkan semua barang-barangnya sebelum ayah aku datang . Cuma , cadar and barang-barang untuk paper Engineering Survey nanti aku simpan dalam beg galas jeh lah . Lepas jawab paper ni, barulah aku akan kembali berangkat pulang ke Hulu Langat bagi cuti sem selama 2 minggu je. Sem depan baru cuti lama sikit. HUHU.

Almari tinggal ini jer :D



Tinggal nak cabut cadar jeh :)

Meja study pun dah kosong. Sekali dengan board. HUHU.
Bersihnya mejaku. HUHU. Macam masa mula-mula masuk.
YEAH ! Ada 4 beg untuk di bawa balik !
Rasa macam bilik masa aku mula-mula masuk dulu kan? Ish, kelakarlah kalau teringat first day kat PSIS. HAHA.

Apapun , doakan aku untuk paper Engineering Survey petang jumaat ini okay . mesti nanti aku rindu bilik B1.1.21 nanti. tingkat bawah lagi tuh. HUHU. dan TERIMA KASIH PSIS sebab menyediakan kemudahan asrama yang cukup perfect . bersyukurlah dengan apa yang ada okay . semoga aku dapat masuk asrama lagi untuk SEM 2 :)

Bilikku syurgaku ;)

Selamat tinggal PSIS ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...