Monday, January 7, 2013

Azam 2013 untuk saya


Selamat tahun baru .

So , permulaan tahun baru yang kurang bagus . Tapi tak mengapa asalkan kita tak pernah lupa akan matlamat dan azam yang ingin kita lakukan setiap tahun .

10 azam aku untuk tahun 2013 :

1. Mahu mencapai pointer 3.5 ke atas  bagi SEM 2 dan SEM 3 .

2. Jangan sesekali tinggal SOLAT walaupun sesibuk mana dan sepenat mana .

3. Cuba mencari SEMANGAT yang hilang . Insya-Allah .

4. Mahu menjadi PELAJAR yang disenangi PENSYARAH . HAHA.

5. KERJA tidak bertangguh .

6. Cuba menjadi seorang yang rasional dan profesional .

7. Ubahlah perangai kebudakkan sebab sudah nak masuk 19 tahun dah . ERR .

8. Jangan PERCAYA dekat siapa pun kecuali IBU BAPA sendiri .

9. Kejar balik MATLAMAT dan IMPIAN kita sebenar .

10. Untuk HIDUP yang lebih baik dari masa yang lepas .

So, hari ini pun sudah GENAP setahun aku solo . So, siapa yang minat dekat aku sorry to say hati aku dah tertutup . Mungkin akan dibuka dalam masa 5-10 tahun akan datang . HAHA . Lambat kahwin melarat pulak kau kang . HUHU .

Okay , see the next time . Bye ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...