Friday, January 11, 2013

Hidup sebagai student engineering :)

Hello Hello !!!

saya dah balik :D


saya ada bawa makanan :)
yummmyyy . jom makan :D
Memang tiap hari macam ni . Student civil ni memang tak ada kerja kut . 

HAHA . sila jangan tiru . 

So , SEM 2 ni memang selalulah pakai baju bengkel . 

dah jarang dah nak bergaya pakai kameja + vest nya . fuyooo !

entah kenapa sebelum kelas petang aku dah makan dah . then balik dari makmal konkrit pun aku nak makan lagi .

bila kawan aku tegur aku dah lah MAKAN BANYAK tapi tak gemuk-gemuk ke kau bela apa-apa . aku lempang karang ada gak tercampak ke padang survey sana kang . haha . sengal aje .

nasib baik time konkrit tadi kita orang punya report diterima and boleh pulak dah dapat data , dia orang tak tahu nak buat graph . memang nak kena ketuk ni . punyalah satu sem kita belajar math , tiba-tiba masuk konkrit tak pandai nak buat graph . HAHA . nasib baiklah ada aku yang pandai mengawal keadaan . CHEWWAHH ! kalau engineer tak pandai buat graph , malu beb ! malu ! 

control ayu sikit mastura , cheezzzz ! HAHA . 

dekat dalam makmal konkrit .
 nampak aku yang tengah pegang scoop yang nak cedok beras tuh . HAHA .

wahhh . khusyuknya aku buat survey . HAHA .

berehat kejap bersama zila dan ijah :)

#yeah hari jumaat tak ada kelas . boleh saya tidur puas-puas . Cik Engineer memang macam ni kan ? HEHE .


2 comments:

Encik Hati said...

hehe....cik engineer mmg gtu ek...tp best kan jd dak engineer...bnyk cbrn...xtvt luar...sy dlu dak math...mengadap no jer...pning2..hahah..

Winnie Mastura said...

haha . memang best budak engineering slalu jalan2 . hehe .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...