Tuesday, January 22, 2013

Survey Yang Tak Siap

Theodolite :)

Argghhh !!! Tension sebab dah dekat 3 minggu buat Traverse then ingatkan nak siapkan Tekimetri untuk hari ini . Boleh pula dah cerap dari Stesyen 2 ke Stesyen 3 tapi 5 perkara yang patut dicatatkan memang dah ada pun .

1. Tinggi Alat Laras
2. Sudut Ufuk
3. Sudut Pugak
4. Stadia Atas
5. Stadia Bawah
6. Stadia Tengah

Tapi , tak catat bila nak cerap objek ! Tak apa , kita belajar daripada kesilapan dan jangan keliru lagi .

Apalagi , REPEAT balik praktikal Tekimetri minggu depan .

nak Encik Izzudin ajar kita orang balik . Wuu~

#kerja ukur ni senang cuma korang jeh malas . ahaks :P

3 comments:

Saya Disini said...

susah x keje ukur ni..sy tngk cam susah je

Nasuha said...

sabar ye...jgn tension..

Winnie Mastura said...

Saya Disini : memanglah nampak susah tapi kalau kita faham, kita akan rasa senang . HEHE .

Nasuha : haha Insya-Allah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...