Sunday, February 17, 2013

Ikrar

Meninggalkan halaman rumah .
Maka, saya Winnie Mastura berikrar dan berjanji akan memotivasikan diri mahupun dalam keadaan senang dan susah, sentiasa mengenal erti tidak berputus asa, rajin dan semangat juang yang tinggi akan :

                           1. Berfikiran positif dan berfikiran terbuka dalam semua perkara
                                                     2. Tidak akan mudah berputus asa
                           3. Sentiasa mengambil iktibar dalam semua perkara
                                                     4. Sentiasa mengingati amanah diri dan keluarga
                          5. Tidak pernah melupakan cita-cita sebagai seorang JURUTERA
                                                     6. Sentiasa berfikiran luar biasa
                         7. Bersemangat dalam apa jua waktu
                                                    8. Selalu ambil cabaran setiap perkara baru
                        9. Berfikiran matang dan profesional
                                                  10. Bertawakal dan bersyukur adalah kejayaan sebenar 

#Saya akan memulakan perkuliahan dengan merebut gelaran AKJ (Anugerah Ketua Jabatan). Saya pasti dan saya yakin yang saya BOLEH . Saya boleh melakukannya. Hanya kita yang boleh menjayakan diri kita sendiri !!!

Saya nak jadi JURUTERA !!! HEEBAAATTTT HEYY !    (Y)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...