Sunday, February 3, 2013

Shopping Sabtu

melangkah

Semangat hari Sabtu . So, selepas Subuh, aku tidak menyambung tidur lagi . Aku tahu di kala aku bangun namun mereka di luar sana masih dengan dengkuran mereka . HAHA .
 
So, let go !
dalam bas :)
 
sebenarnya , aku tak sempat nak bergambar dekat Sungai Besar merangkap tangan aku yang penuh membawa pelbagai beg plastik . ohh shopping sakan kan .
 
berjalan pulang

saya .

bergambar sebelum balik hostel :)

nak tahu tak aku beli apa ?

TAAADDAAAAA !
baju peplum + kameja

by the way , aku sebenarnya berniat untuk membeli kameja baru disebabkan lecturer aku yang selalu menegur kameja aku yang singkat serta tidak menutup paras punggung . OPPSS *jangan marah , saya sayang lecturer saya . HEHE .
 
tetapi niat murni telah dihalang oleh akak Jannah yang mahu aku memakai pakaian yang bercirikan kewanitaan . jadi dalam hati berkata , hilanglah keayuan ke'macho'an aku , HAHA . 
 
bila sah pusing banyak kedai aku pun belilah peplum sekali dengan skirt . kira murah daripada di beli di sekitar area KL .
 
keyboard

Keyboard pula aku beli sebab senang nak menaip update entry post . HAHA . tak adalah , disebabkan aku adalah pelajar kejuruteraan awam maka keyboard adalah sangat penting untuk melukis Lukisan Kejuruteraan dalam perisian komputer yang bernama AutoCAD . HEHE .

plaster + speed clearing cleanser
plaster di beli sebab nak ganti bandage yang membaluti jari aku yang terkena hammer hari tu . HEHE . speed clearing cleanser pula untuk menghilangkan jerawat yang semakin bercambah . tension pulak aku masalah jerawat yang makin bertambah di wajah comel aku . uwaaa !

Okay . cukup sahaja entri untuk malam ini .

#kawan perempuan sekelas tidak sabar menanti aku memakai baju peplum + skirt pada hari rabu nanti . tapi aku nak pakai hari khamis . apapun , harap-harap budak lelaki kelas aku tidak membuat sebarang kontroversi sebelum aku mengugut untuk menyepak mereka . HAHA .







2 comments:

Farah Farhana said...

wah.. bestnya shopping.. cantek baju ;)

Winnie Mastura said...

hehe skali skala shopping :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...