Wednesday, March 6, 2013

AutoCAD

Buat AutoCAD .

Awalnya update hari ini . Saja bertukar angin yang baru sahaja pulang dari kelas AutoCAD . Balik bilik pun seorang , tak apa janji aku selalu happy . HAHA .

Lecturer kata markah TEST 1 hari tu amat mendukacitakan , entahlah maybe sebab aku tak sempat nak siapkan sebab tu dapat markah sikit . Padahal , tinggal beberapa kotak lagi saja . Alahai , AutoCAD , kenapa ? Kenapa ?

Apapun , aku tidak akan berfikir apa-apa yang negatif lagi . Mungkin bermula saat ini , aku kena kosongkan minda dan penuhi masa dengan aktiviti ibadah , mengulangkaji pelajaran dan bersilat .

Ayuh jangan berduka lara . Final Exam Semester 2 sudah mahu dekat . Kalau kita berusaha , kita pasti akan berjaya ! HEBATT HEY !!

Insya-ALLAH , aku ingin merebut pointer paling tinggi untuk meraih gelaran AKJ . PASTI HEBAT HEY !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...