Sunday, March 10, 2013

Maaf


Selamat hari Ahad . Apa pun dekat sini aku nak minta maaf andai post sebelum ni ada buat siapa-siapa terasa . Maybe , aku sudah terbiasa untuk meluahkan sesuatu dalam blog ini .

Apapun , kita akan terus belajar dari kesilapan dan terus fokus pada matlamat masing-masing .

Tengah bersiap sedia untuk FINAL EXAM SEMESTER 2 2013 & 22.04.13 sehingga 02.05.13 .

WALAU APAPUN YANG TERJADI , SAYA BERJANJI SAYA AKAN KEMBALI KEPADA YANG ASAL .

PEDULIKAN APA YANG ORANG KATA SEBAB HANYA KITA SAHAJA YANG TAHU APA YANG KITA MAHUKAN !!!


M A T L A M A T

UNTUK MENJADI SEORANG JURUTERA DAN MENJADI WANITA YANG TABAH DALAM MENGHARUNGI PELBAGAI CABARAN DALAM MEREALISASIKAN CITA-CITA DEMI ALLAH , AYAH DAN IBU . INSYA-ALLAH , PASTI !

AKU PASTI AKU BOLEH !
AKU PASTI AKU BOLEH !

AKU TAKKAN PUTUS ASA !
AKU TAKKAN PUTUS ASA !
AKU TAKKAN PUTUS ASA !

PASTI YAKIN BOLEH . HEBATT HEYY !!

Wish me a good luck :)

LOVE Engineering Mathematics .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...