Saturday, April 6, 2013

Berlari ke langit

Library .
Suka macam ini . Selalu ada perasaan yang sangatlah tidak best .

Puas aku cuba untuk menjadi seorang yang tenang tapi aku tidak dapat menyembunyikan segala yang ada .

Setiap hari aku berdoa agar semua yang negatif akan hilang .

Dan , berdoa agar perasaan ini akan terpadam , terpadam dan terpadam . 

Menghilang bagaikan kabus yang lenyap .

Membiarkan hatiku kosong , kosong dan kosong seperti sediakala .

Dan , sudah semestinya aku akan menulis bila aku berserabut gila , bila aku bersedih gila dan bila aku berseronok gila .

Hanya dengan menulis aku dapat melepaskan segala keluhan yang terbuku .

Rasa mahu berlari daripada sini dan pergi ke tempat yang baru .

Tapi , Sue tidak memberi kebenaran untuk itu . Mengizinkanku pergi .

Aku rasa nak berlari .

Berlari meninggalkan segala ketidakpuasan dan ketidaksempurnaan yang bermasalah untuk mendamaikan diri sendiri .


Aku mahu berlari ke langit .


2 comments:

kyo_9 said...

kalau rasa stress dsb.. elok amalkan puasa sunat.. ;)

W. Mastura said...

Puasa sunat . Oh okay, Insya-Allah kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...