Friday, May 3, 2013

Tamat SEM 2 Sesi Dis '12


Dengan rasa gembira, peperiksaan yang ditakuti selama satu semester sudah pun berakhir. Terasa kami adalah calon peperiksaan dari Jabatan Kejuruteraan Awam yang paling terakhir untuk mengosongkan KAMSIS . Tapi , sayang aku tidak pulang seusai kertas Engineering Survey II seperti semester sebelumnya kerana ayah dan ibuku mahu mengambilku pagi Jumaat . Hanya mampu melihat kawanku pulang satu persatu .

Entah kenapa , setiap kali masuk ke dewan exam . Aku merasa getaran yang sungguh membuatkan hatiku separuh berdebar. Mungkin kerana aku takut jikalau aku ada membuat kesilapan dalam menjawab peperiksaan. Tidak, sebelum memulakan, aku hanya mampu berdoa agar Allah membuka pintu hatiku dan melapangkan dadaku serta menguatkan ingatanku sebagaimana para nabi dan rasul terdahulu . Insya-Allah , Allah telah mempermudahkan urusanku.

Packing bag
Buku saya ;)
Di luar Dewan Peperiksaan
Selamat tinggal SEMESTER 2 . Doakan aku untuk mencapai pointer tertinggi dan AKJ . Insya-Allah :)

Jumpa di semester hadapan .

Selamat tinggal PSIS :)

3 comments:

Amir 'Izzat said...

tahniah utk awak :)

reenapple said...

Good luck in knowing the result. =)

reenapple said...

Good luck in knowing the result. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...