Tuesday, June 25, 2013

Hari Jadi Ke-19

Selamat hari jadi terhadap diri sendiri .

Hari ini juga adalah hari pertama kuliah pada Semester 3 .

*Tiup udara . Tiada kek seperti tahun sebelumnya sehingga aku lupa tarikh hari lahir sendiri . Mujur ada kawan rapat yang sudi membuat ucapan pada tengah malam . 

Terima kasih korang .

Apapun , di hari yang genap menjadi seorang berumur 19 tahun , semestinya terlalu banyak lagi impian yang harus aku kejarkan .

Terdekat , cuma aku ingin tuntut kehendak dari Aidah adalah ...

Music Box
Music Box sebagai tempat untuk aku berhibur . Aku sangat sangat suka akan bunyi piano .

Piano Keyboard
Piano keyboard untuk pada masa yang akan datang , supaya aku boleh meluahkan perasaan melalui instrumental , Insya-Allah .

Honda Accord Coupe
Kereta idaman yang akan menemani aku ke mana saja aku pergi bila berjaya suatu hari nanti .

Cerita pasal impian pun okay , dari kisah hati yang mengarut sangat . HUHU :3


6 comments:

vanillasnow said...

Happy Birthday ^_^ semoga segala impian2 awak tercapai ~

W. Mastura said...

Terima kasih :)

pha is said...

happy birthday..!!!
smoga panjang umur dalam mentaati Allah...

reenapple said...

Selamat hari jadi. :)

W. Mastura said...

Terima kasih Abg Pha Is :)

W. Mastura said...

Terima kasih Kak Reen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...