Thursday, June 27, 2013

Neutralkan hati

Aku tidak pasti sama ada apakah perasaan aku pada saat ini . Aku cuma berharap Semester 3 ini akan kembali dengan perangai yang baru . Walaupun aku tidak tahu sesuatu apakah yang mengubah perangai buruk aku menjadi seorang yang malas berkata , memberi pengumuman di hadapan , pendiam dan sebagainya .

Dan , aku tidak suka hanya disebabkan aku mempunyai keyakinan dan keberanian , orang mengambil kesempatan untuk menyuruh aku memberi pengumuman di hadapan dan diketawakan . Tolong , berikan aku masa untuk tempuhi hidup ini dengan tenang . Aku sudah cuba membuang rasa ego dan keras hati ini . 

Dan , aku berharap , aku akan berkawan dengan dia sekali lagi . 

Aku akan berkawan dengan dia sekali lagi . Tolong berkata-kata dengan aku sekali lagi :)
 
 


4 comments:

reenapple said...

good luck

Pn. Sheila said...

allhamduilah.. sentiasa menutralkan hati kita dgn istigfar... :)

pha is said...

pha is dulu mcm tu jugak, selalu jadi mangsa kena buat mengunguman kat depan. tapi x de la sampai ditertawakan. jadi, pha is anggap je sbagai "penghormatan".

so, mungkin mereka memilih mastura sbb diorang tahu mastura ada kebolehan bercakap di khalayak ramai. (n_n)

apa2 pun, kalau mastura tak suka, jgn biarkan org lain ambil kesempatan. dont let other people make u do what u dont want to do.

Fizi Zaidi said...

mgk mastura ada personality kepimpinan kot..huhu..cam fizi dlu 3 tahun jd ketua kelas..tak pasal je..x minat lansung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...