Sunday, June 23, 2013

Untitled Story Love





Selamat masuk ke Semester 3 . 

Esok cuti darurat akibat jerebu .

Dan , meneruskan hari-hari dengan perasaan rindu yang menebal .

Ya Allah , rindunya aku pada dia .

Haruskah aku lupakan kenangan Semester 2 yang lepas .

Kenangan yang sangat manis dan terindah .

Dan , rasa mahu menangis sebab aku langsung tiada nombor , gambar mahupun apa-apa sebagai mengingati dia .

Cuma aku hanya ada sudu Korea pemberian dia . Sos cili KFC pemberian dia sewaktu dia belanja aku KFC . Dan , sebuah kata-kata nasihat . Itu sudah mencukupi untuk aku tersenyum melalui hari-hari di sini tanpa dia .

Kenangan itu selalu membuat aku tersenyum dan hidup .

Tanpa kenangan itu , tiada bezanya hidup seperti di dalam penjara .

Aku selalu rindu dan sedih .

Rindu akan sifatnya .

Sedih sebab dia tiada bersama lagi .

Aku selalu rindu dan sedih .

Akan ada lelaki seperti inikah untuk menemani aku di suatu hari nanti ?







2 comments:

pha is said...

Sos cili KFC pun boleh jadi kenangan.. dahsyat.. hehehe

W. Mastura said...

HAHAHA !! Malunya Abg Pha Is bacaaa ! HAHA :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...