Tuesday, July 9, 2013

Oh Semester 3 .


Minggu lepas , politeknik aku ada membuat Majlis Konvo kali ke-8 . Perasaan melihat kakak dan abang senior memegang Diploma di tangan amatlah membuatkan aku teruja . Apalagi aku melihat Pingat AKJ yang tersemat indah di bahagian kiri jubah . Ya Allah , terujanya !

Dan , masuk minggu ini , sekali harung saja sudah banyak laporan ujikaji makmal sudah tersadai di meja . Bertambah pula dengan perbentangan , huisssshhhh . Silalah wahai Mastura , tolak perasaan tolak cinta tolak perkara remeh tolak segalanya yang bukan untuk kita !

Dan , pensyarah saya koyak laporan yang saya ambil dari contoh dalam Internet . Rasa mahu menangis saja , teringat pesanan ibu .

"Kak Long sudah pun sampai tahap ini . Takkanlah mahu menangis lagi ? Tabahkan hati !"

Okay , aku pun tak jadi menangis . HAHA .

Okay saya tiada masa untuk bermain lagi . Semester 3 amatlah mencabar dan kejam .

Aku mahu ANUGERAH KETUA JABATAN jugak !

YEAHHHHHHH .

Dan selamat berpuasa semua . Insya-Allah , mahukan perubahan pada bulan suci ini . Doakan saya tau :)


5 comments:

Fizi Zaidi said...

in sha Allah boleh...fizi dulu pon dr politeknik johor bahru..atau (pis) nama baru..last semesta baru dapat anugerah ketua jabatan..best sangat dpt naik pentas amik pingat AKJ...huhu..

Sally Samsaiman said...

best of luck dear...belajar mmg ada byk cabarannya...so, nnt kita akan dpt balasan yg setimpal dgn usaha...don't give up ye dik :)

p/s : Salam Ramadhan

W. Mastura said...

Fizi : Ya memang best , tapi klu tak dapat jeles tengok member amek sijil . huhu :)

W. Mastura said...

Terima kasih kak Sally Insya-Allah , semoga harapan akan menjadi kenyataan :)

pha is said...

good luck... insyaAllah, u can do it...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...