Sunday, September 8, 2013

Mini Projek Softskill - Last Part

Iklan
Pagi tadi bermulanya program yang telah aku rangka selama seminggu ini , dari perangkaan kertas kerja sehinggalah terhasilnya satu program kesukanan yang bagi aku amatlah payah . Sebab , aku langsung tidak tahu selok-belok sukan permainan Bola Jaring yang sangat popular di kalangan pelajar perempuan . Masa sekolah dulu, aku benci permainan beramai-ramai macam ni sebab tak ada siapa yang nak pas bola dekat aku . Aku lebih suka lempar cakra, lontar peluru atau berkawat .

Tampal iklan .
Habis kelas hari Selasa hari tu, punyalah semangat kita orang tampal iklan satu PSIS . Petang tu jugak terus dapat mesej kata nak join netball .

Kumpul ramai-ramai sebarkan iklan .
Tapi part iklan ni , kita orang kalah dengan budak lelaki kelas kita orang sebab iklan kita langsung tak menarik . Iklan fotostat pulak tu , langsung tak terfikir yang iklan sepatutnya berwarna . Apa nak buat kos program ni pakai duit kelas aje .

Borang penyertaan
Sampailah malam Khamis tu, aku sedih gila-gila sebab dua group tak dapat nak join tak cukup orang . Budak lelaki dengan senang saja dapat 8 team untuk Pertandingan Futsal . Aku memang jeles dengan Pengerusi lelaki . Ishh , cool cool .

Dan , akhirnya , aku terpaksa pakai plan lain . Dengan semangatnya , aku print out banyak-banyak borang penyertaan untuk diberi kepada dekat budak-budak junior yang duduk B1 dan B2 . Dan , pencarian aku pun berhasil . Aku pun bantailah walaupun satu pasukan berlainan semester, kelas dan jabatan . Habis nak buat macam mana , semua jurutera perempuan sibuk tau . HUHU .

HARI SABTU . 07.09.2013 



Urusetiaku yang setia menjaga markah .













Aku yg sedang sibuk menguruskan bahagian markah .













Permainan bermula








































Majlis Penyampaian Hadiah

Memberikan sepatah dua kata ;)












Tempat ke-4 .













Tempat ke-3










Tempat ke-2










Tempat PERTAMA :)

Tahniah kepada pemenang program kami . Rasa lega sebab mini projek softskill kami telah tamat di sini ;)

Cenderahati untuk En. Rizal . Thanks kepada Pensyarah Softskill kami ;)




Terima kasih kepada kakak Pengadil Jemputan kita kerana meluangkan masa untuk Program kita orang . Akak berdua memang cun . HUHU .
Kakak Senior
Thanks juga akak senior kita orang merangkap wakil dari Kelab Kejuruteraan Awam sebab jadi tetamu special kita hari ini . 

Peserta ;)
Urusetia Program (Y)

Thanks semua . Berharap kita sama-sama akan dapat pengalaman yang baru ni . Diharapkan korang lebih bertanggungjawab dan lebih rajin lagi okay .

Salam sayang dari Pengerusi Program korang  ;)



2 comments:

pha is said...

owh.. projek sukan.... kebetulan, pha is pernah jadi pengarah projek karnival sukan untuk student farmasi usm.. hehehe...
biasa la tuh, cabaran dan halangan akan tetap ada. kna pandai manage dan cari solution cpat2.. tahniah..!!!

Sally Samsaiman said...

congrats! uruskan projek mmg susah..tp byk bnda kite boleh blaja...kak sally kat kolej byk uruskan projek...so, mmg phm sgt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...