Thursday, September 5, 2013

Mini Projek Softskill - Part 2


Aku rasa aku gagal untuk jadi seorang pengerusi . Aku tak dapat nak membuat kesatuan dalam organisasi kami . Ada yang tidak respon dan respect kepada aku sebagai ketua . 

Aku tak layak untuk jadi seorang ketua sebenarnya . Anggapkan saja pemilihan  pengerusi itu kerana mereka yang mahu aku mengalas beban yang tak terhitung beratnya . Masing-masing ikut gerak minda sendiri tanpa pedulikan aku .

Saya minta maaf . Encik . Andai Encik tahu , saya masih punya hati dan perasaan . Dan saya rasa tak layak untuk jadi ketua kerana saya terlalu mudah mengalirkan air mata marah dan sedih .

Aku pun tak nak semua ni berlaku , tapi itu yang berlaku .

Silap aku terlalu baik dan aku sebenarnya tiada harga lagi di sini .

Aku rasa nak pindah .


3 comments:

reenapple said...

Jangan cepat mengalah. Cuba sedaya upaya.... aku tahu susah nak jadi ketua bila tak ada sesiapa yang mahu dengar arahan.. but kita ketua, jadi kita ada hak untuk beri arahan. Then do that... mintak pendapat dengan mana3 senior yg pernah pegang jawatan tu, dan bincang dengan lecturer. :)

W. Mastura said...

Terima kasih atas cadangan Kak Reen . Sy akan cuba sebaik yg mungkin :)

pha is said...

good luck.. buktikan kat diorang...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...