Tuesday, November 5, 2013

Tamat SEM 3 Jun '13

Tasik PSIS yang tenang ;)

Assalamualaikum . Akhirnya selepas seminggu tamat peperiksaan akhir, baru aku berkesempatan untuk menyatakan bahawa aku telah pun tamat Semester 3 . Nampaknya hari yang aku hitung semakin lama semakin cepat berlalu sehingga aku terlupa siapa aku sebenarnya .

Hari pertama di dalam peperiksaan ;)
Pada minggu pertama, aku bertarung untuk Geo-Environmental Engineering, Engineering Mathematics III dan Quantity Measurement . Minggu kedua , aku berperang untuk Hydraulics I , Geotechnics I serta Highway Engineering .

Pada hari terakhir , seusai saja keluar dari dewan untuk Higway Engineering , nampaknya baruku sedar Semester 3 tamat sampai di sini sahaja . Berlegar di ruang minda , peristiwa yang bakal menjelma dalam sketsa hidup .

Bersiap untuk pulang .
Tamat Semester 3 saya ! YEAH !
Protaip untuk Presentation English hari tu . Sayang nak buang . HAHA .
Lukisan yang mengambarkan keadaan 10 tahun hadapan ;)
Di tampal di hadapan saya . Selalu merenungnya sebelum tidur ;)
Selamat tinggal kawan kawan . Jumpa di Semester 5 !
Akan ku kejar cita-citaku walau setinggi awan !
Selamat tinggal Politeknik Sultan Idris Shah . Saya akan kembali lagi lebih kurang 8 bulan akan datang . Doakan kejayaan saya untuk Latihan Industri nanti . Saya sayang politeknik saya . Mmuaahh !! HAHA !

7 comments:

Sally Samsaiman said...

yeay! alhamdulillah...semoga dipermudahkan segala urusan akan datang ^_^

Fizi Zaidi said...

pratikal kat mana nanti mastura?

W. Mastura said...

Kak Sally , InsyaAllah amin :)

W. Mastura said...

Abg Fizi , nanti praktikal dekat Bangi je :)

reenapple said...

Alhamdullilah. Good luck. :)

W. Mastura said...

Thanks kak reen :)

Pha Is said...

tahniah.. ready untuk sem depan plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...