Tuesday, November 12, 2013

Tarikh 13.11.13

Gambar hiasan

Assalamualaikum . Nampaknya sudah dekat 3 minggu aku bertapa dekat rumah ni . Petang Isnin semalam , aku sudah pun mendaftarkan diri untuk mengambil lesen kompeten bagi kelas D (kereta) . Aku fikir , aku sudah lupa untuk memandu kereta sebab aku belajar setahun yang lepas sebelum masuk politeknik lagi . Masa tu , aku tidak sempat untuk membuat Ujian Percubaaan (QTI) dan Ujian JPJ . Jadi, sebelum masuk praktikal tempat orang, lebih baik aku selesaikan hal-hal lesen ni . Mana tau, syarikat tu boleh bagi company car ? HAHAHA ! Excited je lebih !

Okay . Sebenarnya , aku sudah ada seseorang tapi tak nak heboh sangat . Tak elok . Aku tahu ramai orang-orang kat luar sana suka tunjuk siapa partner love dia orang termasuklah kekawan aku pun . Tapi , tak apalah biarlah masa yang menghitung perjalanan cinta kita orang . Lagi pun , aku tak nak peristiwa berbuah dua kali .

Dan , aku harap semua orang yang mengenali diri ini sudi mendoakan kebahagiaan aku . InsyaAllah ;)

Sebenarnya , aku nak jumpa dia pada tarikh ini tapi , mungkin bukan rezeki untuk berjumpa rasanya . HAHA ! Sedihh ! Tak apa , lain masa kan ada  :)

Tak apalah , aku cuba akan jadi seorang kekasih yang baik , matang dan sebagainya . HAHA .

Kenapa dengan aku ? Merapu . HAHA . Peace ;)

*Apapun , InsyaAllah saya sayang kekanda juga . Thanks terima diri saya yang terlalu banyak kekurangan . In QM, we trust. Love you :*


12 comments:

Sally Samsaiman said...

best of luck utk diver's license! terima la hakikat company takkan kasi company vehicle ye..hehehe...

alaa...bercinta tu tak penting, yg penting nikah...cinta tu lepas tu pon boleh :D

Fizi Zaidi said...

jgn heboh kan sangat pasal cinta2 tu..nanti ada orag jeloz..hahahah... apa pun betul cakap sally tu..gn harap sangat kereta company..

W. Mastura said...

Kak Sally , hahaha ! Yelah yelah . Kalau ada rezeki , dapatlah . Kalau tak ada nak buat mcm mana . HEHE . InsyaAllah doakan smpai bila-bila :)

W. Mastura said...

Abg Fizi . HEHE . Tu yang taknak sebut tu . HAHA . Okay ;)

Pha Is said...

waa.. x pe,, tarikh tu cuma sekadar tarikh je.. hehehe

good luck untuk lesen kereta..
pha is pun x ambik lesen lagi.. hmm..

W. Mastura said...

HEHE . Terima kasih abg Pha Is . Aikk , bukan dah pandai memandu ke ? Ada rezeki cepatlah amek lesen , hehe :D

Pha Is said...

ada lesen moto je.. kereta x de, so, malas nk ambik lesen kereta.. nanti igt nk ambik lesen kereta sekali dengan lesen moto B full. lepas tu nk angkat superbike.. hehehe

W. Mastura said...

hehe . InsyaAllah . Mesti boleh nye . HAHA , B Full ? Ohh untuk superbike yg merah tu . Terbaekk abg Pha Is . Hehe (Y)

Pha Is said...

yup.. yg tu kena pakai lesen B full, tak boleh pakai lesen B2 utk moto biasa ni..

W. Mastura said...

Haha . Okay . Hihi :D

reenapple said...

Kekasih? Erk.. tahniah. Adakah saya terlepas apa2?

Apa3 pun semoga bahagia. Dan harap dia jodoh kamu. Jaga diri.

W. Mastura said...

HUHU . InsyaAllah . Amin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...