Tuesday, March 18, 2014

Lagi sebulan




Lagi sebulan sahaja lagi ,
18 April 2014 akan tiba sebagai tarikh akhir kita ,
Aku pasti merindu kamu semua ,
Yang sudi menghulurkan kegembiraan buat aku ,
Dalam semester yang penuh sukar ini .

Aku sayang korang semua !



14 comments:

Sobri Yaacob said...

owh lpas ni mesti teringat moment indah li..
mnabung :P

W. Mastura said...

HUHUHU ! Rasa nak bawak dia orang balik poli >_<

reenapple said...

Simpan memori indah itu dan ingat itu bila awak sedih nanti. :)

W. Mastura said...

Insya-Allah ;)

Sobri Yaacob said...

jangan tak bawa balik.. bawa je :P he..he

W. Mastura said...

HAHA . Macam mana , kita nak angkut orang balik . Dalam mimpi jeh la . HUHU .

Pha Is said...

tudia.. bergambar sakan.. heehe.. lepas sebulan nnti, dah habis belajar ke, dah habis praktikel?

W. Mastura said...

Dah habis praktikal baru Abg Phais . Saya ada lagi 2 SEM , bulan 6 baru naik SEM 5 . Huwaaaa :')

Izzati Ghafur said...

good luck :)

Pha Is said...

owh.. okay.. good luck..

Fizi Zaidi said...

dh nak habis ke pratikal mas..good luck.. :)

Fizi Zaidi said...

dh nak habis ke pratikal mas..good luck.. :)

W. Mastura said...

A'ah , dah nak habis . Thank you korang :)

Yun Sing said...

Good luck la ye :) Dan setiap pertemuan ada perpisahan.. jangan sedih-sedih, boleh keep in contact ba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...