Friday, March 7, 2014

Latihan Industri Minggu 14

PUTRAJAYA
Disebabkan hari ini hari Jumaat , tak sangka lepas lunch di Alamanda , dia orang tetap jugak nak bawak aku berjalan dekat Putrajaya selepas waktu bekerja .

LUNCH @ALAMANDA
Nasib baik hari ini hari Jumaat . HAHA .

Sebelum habis kerja , aku ada berjumpa dengan penyelia aku iaitu abang Senior Engineer untuk mintak tandatangan . Memang sempoi gilalah abang tu sampai kekawan praktikal aku yang lain beratur nak tandatangan dia . Sebab , penyelia aku saja yang ada dekat office petang Jumaat ni . HAHA .

Tandatangan buku Jurnal LI
Abang Senior Engineer siap baca lagi ringkasan harian dan mingguan dalam diari Latihan Industri aku . HAHA , siap tanya apa objektif buat design borepile semua , dah pandai ke belum buat analisis untuk cerun semua . HAHA . Yang tak boleh belah untuk penilaian untuk 'TIDAK MEMUASKAN' , 'MEMUASKAN' dan 'CEMERLANG' . Dia kata , bagi sajalah memuaskan kang menangis merajuk pulak budak ni . HAHA . Sempoi gila !

YEAHH ! Dah dapat tandatangan penyelia . Bersiap untuk observation lecturer minggu depan :D

Memang best hari ni . Lepas lepak tasik Putrajaya sambil bergambar dan ber-cool blog , kita orang pun solat Maghrib kat Masjid Putra . Lepas tu , jejalan dekat Pasar Malam . Bila time balik , sempat lagi bergambar dekat jambatan Putrajaya tu .
Nampak sangatkan dah lama tak berjalan dekat Putrajaya . HUHU .


Terima kasih sebab sudi bawak aku yang tak ada apa-apa ni pergi berjalan . Korang baik sangat . Sayang nak berpisah dengan korang kalau dah habis praktikal nanti . HUHU :'(


7 comments:

Pha Is said...

tudia.. jalan sakan.. hehehe

Sally Samsaiman said...

Amboi..berjalan..hehe...xpela..kita cari pengalaman..yg baik kita ingat, budi baik org kita hargai :)

W. Mastura said...

Abang Pha Is . HEHE :D

W. Mastura said...

Kak Sally . HUHU , tulah mereka semua baik dan lain daripada kawan2 yg sy pernah jumpa . HUHU :'(

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Tetamu Istimewa said...

Dah lama tak ke Putrajaya. Dulu masa belajar di UPM selalu juga ke sana.

W. Mastura said...

HUHU . Wahh , UPM dekat jeh dengan tempat kerja saya dekat IKRAM . HUHU .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...