Saturday, April 12, 2014

Bukan Kasihku

 

Lirik Lagu Bukan Kasihku - Kaer

Inikah akhirnya
Tinggallah lara di sini
Terpadamlah api kasih
Setelah dikau pergi
Telah kukorbankan
Sudah aku curahkannya
Semua kasih suci pada dirimu

Korus
Takku mahu asmara kan hancur seperti debu
Takku mahu dirimu bukan lagi kekasihku
Dan di sini tinggallah aku menantikan kasih
Sesaat berlalu bertahun kurasa

Ohh manakah silapmya
Kemanakah kan kubawa
Erti cinta sejati
Cuma dimimpi

Korus
Takku mahu asmara kan hancur seperti debu
Takku mahu dirimu bukan lagi kekasihku
Dan di sini tinggallah aku menantikan kasih
Sesaat berlalu bertahun kurasa

Oh pedihnya...


* Lagu yang selalu diputarkan sebelum terlena . Lagu yang selalu buat kenangan berputar di mata . Lagu yang pernah membuat aku sebak bila terdengar di radio . Segalanya hilang sebegitu saja .

Ya Allah . Aku rindukan dia .




9 comments:

Pha Is said...

"It's not the song that makes you emotional, it's the people and things that come to your mind when you hear it."

W. Mastura said...

Wah , bila Abg Pha Is bermadah . HUHU . Entahlah Abg Pha Is . Memang betul saya yang emosional . HUHU :')

Pha Is said...

x de la.. jumpa quote tu kat twitter beberapa hari lepas dan dah retweet.. then pha is copy paste je..

W. Mastura said...

HUHU . Oh ye ke ? Tak sangka ada quote yang berkaitan dengan entri ni . HIHI .

Yun Sing said...

Nampaknya lagu ini bermakna untuk awak :)

W. Mastura said...

Ya , lagu yang sangat pahit & bermakna untuk saya . HIHI :)

Sobri Yaacob said...

fealing love with this song :P

Wafi Remli said...

Tak pernah dengar pun sebelum ni

Sally Samsaiman said...

Kalau sedih, jgn dgr lagu sedihnya menambah derita.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...