Wednesday, June 4, 2014

Kanak Kanak


Bila aku terasa hidup ini terlalu pahit untuk diharungi , entah kenapa aku terjumpa album lama . Album yang penuh kenangan manis . Album di saat aku tidak mengenali lagi dunia sebenar , tidak mengetahui apa itu masalah dan dugaan , belum memahami apa itu maksud cinta , keluarga dan persahabatan .

Saat itulah aku terlalu rindukan untuk menjadi seorang kanak-kanak , lagi .



*Tiba-tiba aku rindu nak jadi kanak-kanak beberapa minggu sebelum genap umur 20 tahun . Cepat betul masa berlalu . 


8 comments:

Sobri Yaacob said...

turut terasa rindu,,
mcm flasback memory lama..ha..ha

W. Mastura said...

HAHA . Rindukan nak jadi budak kecik balik :)

reenapple said...

Bila baca ini, aku baru sedar, aku tak tahu nk ingat kenangan mana sebab memori aku kebanyakannya tentang yang sedih sedih je. Hurmm.

W. Mastura said...

Itulah , saya baru sedar ada kenangan manis masa kanak-kanak jeh . HUHU :)

Yun Sing said...

Memang argh sekarang pun rasa macam.. dulu masa kecil merungut sekarang menyesal pula rasa nak tarik balik je rungutan masa tu :3

W. Mastura said...

HIHI . Itulah , masa kecil-kecil ramai orang sayangkan kita ;)

Sally Samsaiman said...

realiti kehidupan...masih perlu diteruskan :)

W. Mastura said...

Itulah, pahit manis harus juga diharungi . HUHU :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...