Friday, June 6, 2014

Pergi

Pergi

Kadang-kadang aku tidak tahu apa sebenarnya berlaku . Bingung dan keliru lamanya.

Namun , kebenaran selalu datang terlambat . 

Kemudian , aku menyesali perkara yang sememangnya bukan silap aku .

Aku geram , aku sedih .

Tapi , aku tak mampu membalasnya kekejaman ini .

Dan , akhirnya aku terpempan sendiri .

Harikan terus berlalu . Aku terpaksa membersihkan luka dan tabahkan diri .



14 comments:

Sobri Yaacob said...

byakkan bersabar and stay cool :P

Yun Sing said...

Kuatkan dan tabahkan diri :')

W. Mastura said...

Insya-Allah . Terima kasih korang :)

pB said...

Salam...

macam mana nak contact?
Nak tanya pasal PSIS dan asrama ...

ada email tak

Pha Is said...

puitis sungguh.. kaya betol kosa kata.. sampai ada perkataan yg saya x paham.. hehe

W. Mastura said...

Abg Pha Is tak faham yang mana ? HAHA .

Pha Is said...

terpempan..?

W. Mastura said...

Terpempan maksudnya saya terjatuh tak berdaya nak buat apa-apa, terlalu sedih, hati yang luluh . HAHA >_<

W. Mastura said...

Saya tahu pun sebab selalu baca novel . HAHA .

Sobri Yaacob said...

ni mesti kaki novel dg drama pkul 7 tv 3..tu yg ayat puitis tu.. sabar la ya :P

Sobri Yaacob said...

ni mesti kaki novel dg drama pkul 7 tv 3..tu yg ayat puitis tu.. sabar la ya :P

Sally Samsaiman said...

cuba biasakan diri, berfikir gunakan akal bukan perasaan :)

W. Mastura said...

Abang Sobri , kalau drama dari novel saya tak tengok . Tak best .

Kak Sally , Insya-Allah . Saya cuba nak biasakan diri ;)

Montana said...

menarik blog..saja singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...