Tuesday, July 29, 2014

Raya 2014

Salam Aidilfitri .

Selamat hari raya korang .

Raya ni raya yang paling sederhana buat aku . Kuih raya tak ada . Aku just buat kek batik jeh .

Baju raya pun ada orang yang kesian kat aku yang sudi bagi .

Alhamdulilah , tahun ni aku dapat dua helai baju kurung cotton dengan sehelai jubah .

Bersyukur adalah kejayaan sebenar .

Yang penting raya ni aku kena study dan siapkan semua assignment .

Sekali lagi , selamat hari raya maaf zahir batin .

Hari raya pertama 2014 :)


5 comments:

Yun Sing said...

Selamat Hari Raya :D

reenapple said...

Selamat hari raya juga. :D

Sobri Yaacob said...

selamat hari raya mastura..
stuju knalah bsyukur dgn sgala kita ada .. ya :)

noor zamzuriani Zakaria said...

Selamat hari raya..

Pha Is said...

salam aidilfitri..
maaf zahir batin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...