Wednesday, July 23, 2014

Tahniah kawan !

Tahniah kawan !

Aku menulis pada pukul 12.56 tengah malam . Malam ini adalah malam ke-25 Ramadhan . Hening . Aku belum lagi masuk tidur untuk siapkan Assignment dan Introduction untuk Final Project .

Fikir tentang Final Project lagilah buat nadi di otak aku berdenyut . Walaupun , subjek Semester 5 semuanya ketat-ketatkan kepala otak aku . Masa-masa terakhir baru idea sampai apa lagi di malam yang aman damai sangat ini .

Dan , aku dapat berita yang Aidah , sahabat aku dapat sambung belajar dalam Bachelor In Human Sciences (Sociology and Anthropology) (Honours) dekat Universiti Islam Antarabangsa (UIAM) , Gombak .

Tahniah Aidah , seronoknya sudah dapat sambung Degree . Aku ambil PJJ sahaja nanti .

Dan , petang tadi aku sudah daftar MUET . Harap semua kelas berjalan lancar dan kesihatan aku pun tidak terganggu lagi sebab aku sudah mulai minum Smart Cocoa , K-Colly dan susu Dutch Lady . Walaupun , sebenarnya sebelum ini aku bukan seorang yang suka minum susu .

Ingat , lepas raya aku nak ambil Scott Emulsion perisa oren macam masa kecil-kecil dulu . Nyum nyum .

Sabar Mastura , kau ada kurang 10 bulan sahaja lagi . 


Salam Malam Lailatul Qadar ke -25 Ramadhan :)


4 comments:

Encik Hati said...

duhai teman...moga Allah hiasi hari2 kamu dgn penuh warna...sabarlah..kamu pasti berjaya :)

Yun Sing said...

Jaga kesihatan ye walaupun sibuk :)

Pha Is said...

all the best. n tahniah buat kawan mastura tu..

MrGegerotak said...

hope kita boleh jdi kawan.. sebab bnyk saya nak tnya. we are same age, we are same course.. why not we sharing right? just comment in my blog jika sudi. tq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...