Saturday, August 9, 2014

Asfan - Maafkanku (OST Rindu Awak 200%)


 
 
Lama sudah ku mencari bayang-bayangmu
Yang hilang bertahun-tahun yang makin rapuh
 Bila tersedar di atas kesilapan diriku
 Ku lupakan cerita lama dan terus kembali
 
Maafkanlah aku bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku
 
Tidak terdaya untukku menanggung rindu
Dan tidak terdaya aku melepaskanmu 
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Ku lupakan semua dan kembalilah  
 
bila aku melukai hatimu 
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku 
 
Maafkanlah aku bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini 
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami cinta ini memerlukan kau dan aku 
Maafkanlah aku bila aku melukai hatimu
 
*Minat cerita ini sekarang . Maaf tak tahu nak update apa . Busy dengan tugasan/final project.
#DKA
#SEMESTER5
#Civil Engineering Life
 
 

5 comments:

reenapple said...

good luck in study.

Pha Is said...

masa dok rumah tengok jugak sikit2 cerita ni..

saya tag mastura tau..

http://pening-pala.blogspot.com/2014/08/segmen-nostalgia-aidilfitri-2014-by.html

W. Mastura said...

Thanks Kak Reen .

W. Mastura said...

Baik Abg Pha Is . HEHE :D

Etuza Ezawarna said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
terima kasih link kan blog Pesona ya..tq so much

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...