Friday, December 12, 2014

Permulaan Semester 6

Aishh , kawan kawan aku ni >_<

Assalamualaikum korang !

Akhirnya , setelah hampir 2 minggu menjadi pelajar supersenior Semester 6 , barulah aku dapat menulis blog . Sejak pakai Asus Zenfone 4 ni membuatkan aku malas lagi membuka Notebook Asus aku . Dua dua sama brand . Nak tulis blog dalam handfone tak best pulak . HAHA .

Alhamdulilah , akhirnya aku sudah pun masuk ke Semester 6 , di mana semester yang terakhir aku perlu lalui sebelum habis Diploma Kejuruteraan Awam . Sudah 3 tahun . Cepat betul masa berlalu , habis tahun ini aku sudah pun menginjak ke angka 21 tahun . Aku dah tak boleh ikut hati dan perasaan . Angan tidak boleh difikirkan lagi , aku harus menjadikan ia suatu realiti .

Dan , aku bersyukur dengan pointer semester lepas , walaupun aku tidak berjaya mendapatkan 3.5 ke atas untuk meraih Anugerah Ketua Jabatan atau Dekan . Lagi 0.09 jeh lagi . HAHA . Sedihnya , bersyukur jeh la , tu je aku mampu . HIHIHI .

So , aku dah rancang untuk 5 tahun akan datang .

--> Cari kerja
--> Sambung PJJ (Pengajian Jarak Jauh)
--> Plan lain dirahsiakan . HAHA .

Aku juga bersyukur sebab di SEMESTER 5 dan SEMESTER 6 ini aku sudah tidak keseorangan seperti sebelumnya . Aku sudah dapat menerima setiap orang dalam kelas aku . Kadang-kadang , aku rasa menyesal sebab sebelumnya aku tak cuba untuk kenal dia orang . Bila masa minggu Final Exam lepaslah , aku dapat belajar sama-sama , ajar sama-sama , datang umah belajar sampai tengah malam . Sayangnya , aku habiskan masa bertahun-tahun tapi baru satu sem kawan dengan satu kelas . Grrr .

Apapun , aku berterima kasih dengan kawan-kawan yang rapat dengan aku , tahu susah senang aku , tahu apa yang berlaku dekat aku . Apapun , kita tetap sahabat sampai bila-bila :)

Doakan aku semoga dapat juga meraih Anugerah Ketua Jabatan , come on guys ! Last sem jeh ni !
Harap dapat buat yang terbaik Final Project . InsyaAllah , Amin :)

Jaga diri !
 

1 comment:

reenapple said...

Lama tak singgah sini. Good luck dear.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...