Saturday, March 7, 2015

Masa



Menulis dalam mood malas nak buat report Final Project . Dah siap tapi banyak kena betulkan . Pening kepala aku . Aishh .

Diri tak menentu . Resah sana sini . Pening sana sini . Sibuk sana sini . Masa dirasakan terlalu laju . Time is unity . HAHA . Entahlah , malas nak pikir panjang .

Tadi aku ada menghadiri test MUET . Ada artikel menyatakan yang menulis dapat mengurangkan stress . Betullah jugak bagi aku . Mungkin , aku lebih suka menulis dari berkata sebab even berkata pun orang susah nak faham , better aku menulis kan .

Aku tak tahu apa dan bagaimana . Entahlah , biarlah masa yang mengubati semua . Biarlah masa yang membawa segalanya pergi . Biarlah masa yang menjernihkan keadaan yang keruh . Biarlah masa yang membawa segala perasaan ini pergi . Malas nak pikir . Malas nak serabut . Oh , aku tak suka . Aku tak suka hidup dalam kekusutan ini .

Aku cuma berharap ...

Dia akan ada untuk aku , aku cumalah hambaNya yang lemah . Kadangkala , aku jatuh dan tak berdaya untuk bangun . Tapi , dengan masa saja dapat membangkitkan aku . 

Ya Allah . Bantulah aku .



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...