Sunday, March 29, 2015

Minggu Akademik Projek Akhir Kejuruteraan Awam 2015

Booth 44
Assalamualaikum semua !

Minggu lepas berlangsung perbentangan projek akhir . Alhamdulilah , sepanjang tiga hari exhibition ni berlangsung even penat berdiri dan jadi penerang kepada adik-adik junior dan rakan-rakan dari kursus lain . Rasa seronok sangat sebab minggu ni aku dapatlah jugak kawan baru , kenal kawan-kawan dari kelas lain dan makin rapat dengan kawan-kawan kelas sendiri . HUHU .

Sesi Perbentangan

Untuk perbentangan , kita orang bentangkan sebanyak tiga kali , panel pensyarah dalaman sebanyak dua kali , panel dari industri sekali . Perbentangan pun berjalan lancar sebab panel dalaman pun respon dengan okay . Sebelum present dekat panel , aku try la jugak practice dengan menerangkan projek aku kepada rakan-rakan serta adik junior yang sudi singgah kat booth aku . HUHU . Lepas tu , dah tak rasa berdebar . Present pun tak pakai slide . Dan , aku confident sangat present dalam Bahasa Inggeri walaupun pada mulanya aku taklah yakin sangat .

Selfie dengan rakan sekelas :)

Dengan rakan Projek Akhir :)

Even tak dapat apa² anugerah untuk Minggu Akademik Projek Akhir , muka aku masuk video montaj pun jadi la . HAHA . Harap aku dapat buat yang terbaik untuk Peperiksaan Akhir Semester 6 . Tiada apa yang aku harapkan selain rezeki yang mencurah , kejayaan dan keberkatan yang akan datang serta orang yang dapat menerima aku seadanya , suatu masa nanti Insya-Allah :)


1 comment:

Sobri Yaacob said...

wah tringat knagan lama kat poli..
best ada project akhir mcm ni..
good luck 4 final project

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...