Tuesday, April 28, 2015

Seusainya Semester 6


Assalamualaikum semua . Dah lama aku tak update blog , rindu betul nak online dekat laptop . Akhirnya , aku dah pun berjaya tamatkan sesi kuliah bagi Diploma Kejuruteraan Awam selama 3 tahun sejak Jun 2012 sehingga Sesi Disember 2014 . Terlalu banyak perkara yang aku lalui dekat sini . Pahit manis kecewa sedih , semuanya aku dekat sini . Tempat yang paling banyak bagi aku kenangan , bagi aku kenal dunia , bagi aku kenal orang , bagi aku berdikari dan berani sendiri . Ya Allah , aku akan terlalu rindukan tempat ni .
 
Akan rindukan Panggung Syarahan ;)
 

Peperiksaan akhir seperti biasa berlangsung selama 3 minggu . Selama 3 minggu itulah , aku menghitung detik perpisahan , seusainya kertas terakhir CC603 - Project Management , semua akan berpisah , ambil gambar sebagai tanda kenangan , memberi cenderahati , kata-kata perpisahan . Andai aku boleh pinta sebuah pertemuan tanpa perpisahan ?
 
Akan rindukan bahan/lawak korang ;)
 

Dan , ada sesuatu yang aku tidak mahu lepaskan pergi . Sesuatu yang merubah aku , perasaan aku . Sayang ia hadir di kala waktu hampir tamat . Ia pernah hadir pada permulaan tapi aku yang tidak perasan akan kehadirannya dalam hidup . Tapi , aku bersyukur . Sekurangnya , aku berjaya mencipta sebuah kenangan yang aku takkan mungkin lupa sampai bila-bila . Cinta yang Allah hadirkan dalam hati aku setelah aku dilukai beberapa kali . Cinta yang Allah hadir di kala aku merasa seakan segalanya runtuh . Dia yang membuatkan hari-hari aku gembira . Aku bersyukur , aku dapat menghargai perasaan yang aku ada . Untuk mencipta sebuah kenangan .
 

Akan rindukan korang semua :')


Selamat tinggal PSIS :'(



Setelah hari terakhir , dia senyap tanpa khabar berita . Sungguh aku rindu . Aku rindu sangat . Tapi , aku cuba sabarkan hati . Disebabkan satu keputusan yang aku buat . Tapi , aku percaya dengan kuasa Allah . Jikalau benar dia untukku , dia akan satukan jua satu hari nanti . Tapi , entahlah . Hanya pada Allah aku titipkan rindu , buat orang yang aku suka dan aku sayang . Buat sahabat yang aku pernah ada dan terbaik yang pernah aku ada .

Aku rindukan korang semua ;)


6 comments:

Sally Samsaiman said...

Tahniah sebab dah tamat...! :)

ARTICAN said...

Tahniah

W. Mastura said...

Terima kasih Kak Sally :)

W. Mastura said...

Thanks ARTICAN :)

reenapple said...

Tahniah. Tunggu citer zaman degree pulak. :D

W. Mastura said...

HEHE . InsyaAllah . Ada rezeki lagi . Zaman Degree PJJ pula . HUHU .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...