Monday, June 15, 2015

Oh Rindu


Aku rindu .

Setelah sebulan lebih masa berlalu .
Aku kekadang sudah melupakan suara dan tawa .
Tapi , kadang masa sepi mengamit memori suka duka kita .
Aku rindu kawanku .

Masa tiga puluh enam purnama bagaikan dalam mimpi .
Bila diimbas oh lajunya tidak terkata .
Sedar tidak kita berada di dunia berbeza .
Di bawah arus masa yang nyata .
Oh kawan aku rindu .

Aku rindu .
Segala apa yang aku lalui .
Segala yang berlaku semakin hilang dihimpit masa .
Menjelmalah segala kenangan .
Sayangnya tidak dapatku huraikan .

Aku rindu .
Dia yang pernah lewat dalam hati .
Dia yang pernah bagi aku harapan .
Entah di manakan dia berada .
Hanya doa iringi daku dalam hati .

Allah . Aku rindu .
Sematkanlah rindu aku dalam iman .


1 comment:

S Y [A] Z A said...

visit my blog nanti, just change the url ;)

http://nursyazaaa.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...