Wednesday, October 14, 2015

Konvokesyen PSIS kali ke-10 : 11.10.15


Assalamualaikum ,

Sudah lama aku tidak update blog ni . Pada Ahad 11.10.15 lepas aku dijemput hadir ke Majlis Konvokesyen Politeknik Sultan Idris Shah Kali ke-10 . Alhamdulillah , hadir sebagai graduan yang menerima Diploma Kejuruteraan Awam secara rasminya setelah 3 tahun berjuang di bumi Sabak Bernam .

Sekarang ni , sudah masuk bulan ke-4 , aku bekerja sebagai Junior Draughsperson atau Drafter lebih dikenali sebagai Pelukis Pelan di Kuala Lumpur . Alhamdulillah , jikalau ada rezeki aku mahu sambung Pengajian Jarak Jauh di UTMSPACE nanti . InsyaAllah .

Dalam jangkamasa 3 tahun ni , bermacam dugaan yang aku lalui , segala perasaan jatuh bangun sedih gembira suka duka , tangisan selalu mengiringi langkahku tapi aku walau apapun takkan pernah putus asa . Aku gagahkan jua melangkaui hari tanpa jemu . Alhamdulillah , inilah aku pada hari ini . Terima kasih Ya Allah segala kurniaanMu pada saat ini aku mensyukuri segala kebahagiaan yang aku lalui hari ini . Di luar sana ada banyak lagi cabaran harus aku tempuhi , semoga Allah permudahkan segalanya , InsyaAllah :)


Terima kasih semua ;)


3 comments:

siti nursya'adah fahrizal said...

tahniah mastura

JeeMacey said...

tahniah mas:)

mas akak gune url baru ye..http://dearjeemacey.blogspot.my/

Afraliza Yusof said...

Congrats!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...